seribu kali aku kalah oleh mu

Posted: Minggu, 24 April 2011 by Fathurohman Alfiandi in Label:
0

telah seribu kali ku menyerbu
dalam dentuman kencang nafsu
telah seribu kali menerjang
ku libas semua orang yang menghalang

telah seribu kali aku tersungkur
bercecer darah dan luka di tubuh
tersayat sayat , dan tak terobati
telah mati rasa , rsa sakit itu

telah seribu kali , ku mengemis cintamu
telah seribu kali pula kau tolak diriku
derai beriak air mata terjatuh
merintih rintih seolah bernyanyi

telah seribu kali aku jatuh di cintamu
gendang jantung terus berdentum
mengguncang kencang , adrenalin jiwa
hingga terhenti dalam luka mu yang ke seribu

aku telah hancur
dalam peperangan berdarah
bercucuran darah luka dari mata
menjerit  jerit, tangisan jiwa

aku telah layu , ter injak dan binasa
di sini tegar tak berharga
seribu luka telah terhunus dalam jiwa
meleburkan tangisan hati

telah seribu kali aku kalah dalam perang itu
pastinya kau menag , dan seribu kali lukai aku
aku mati rasa kini ,

sakit ku pun telah terurai oleh bakteri benci
aku telah mati tenggelam di tengah lautan cucuran kesedihan

0 komentar: