Hanya saja saya mulai lelah , hey kamu aku ingin berhenti disini saja

Posted: Minggu, 13 Januari 2013 by Fathurohman Alfiandi in
1

i'm not perfect , i just want someone like you that make everything this beauty , everytime being happy , cause of you....................
you're crazy so crazy , even more than it , i can stand here longer than now , i can't feel so awakward and being frustated of you

kamu pernah bilang sesuatu " tuhan memberikan kita seseorang yang kita butuhkan bukanlah yg kita inginkan " , bahkan waktu pun mulai memperjelas bahwa kamu mulai menjadi seseorang yg bukan saya butuhkan bahkan , sudah rumit sekali langkahku mengikutinya , sudah sangat muak dengan semua ini , saya berhenti di simpang sini saaja, saya tak sanggup untuk melanjutkan , silahkan saja kamu pergi

everything changed , you and all of my arround , time changing them ....... maybe i just enaough to know , i just still brave and keep survive , you're not you , i hate geting mad

goodbye , i wanna freedom , i wanna free from you , search my real way , i wanna happy with my way not you

1 komentar: